Lepo uredjen poslovni prostor je deo ukupnog imidza firme, prva slika i utisak koji firma ostavlja na sve koji stupe u nju - poslovne partnere, posetioce, zaposlene.
Logicno da uspesna firma nastoji da se tako predstavi i vizuelno, od samog ulaska u poslovni prostor.
I ma koliko ceo poslovni prostor bio lepo opremljen pazljivo odabranim namestajem i funkcinalnim elementima neophodnim za poslovanje, zidovi prostora su prilika da se ukupan ambijent estetski obogati i dodatno oplemeni.
Uobicajeni detalji kao sto su razne mape, dijagrami, skice, podsetnici i reklamni materijal, najcesce se mogu videti na zidovima firmi u kojima se ne obraca paznja na veoma vazan efekat kojim znalacki uredjen prostor utice na imidz firme.
Uspesne i, logicno, bogate firme angazuju proverene arhitekte, specijaliste za enterijer, ne retko i psihologe, kako bi uz njihovu pomoc svoj poslovni prostor uredili tako da ostavlja utisak uspesne firme, da bude vizuelno atraktivan i relaksirajuci za posetioce i istovremeno stimulativan i prijatan za zaposlene.
Umetnicke slike priznatih, renomiranih i cenjenih autora, odgovarajuce opremljene, najcesce su pravi izbor, takodje i ono na sta mnogi prvo pomisle kada se radi o uredjenju i oplemenjivanu prostora. Medjutim, to zahteva dosta novca. Dobre umetnicke slike nisu jeftine, naprotiv, bas kao ni angazovanje napred pomenutih strucnjaka.
Problem?
Ne.
Foto-Enterijer ima odlicno resenje za firme koje nisu dovoljno bogate da mogu da ulazu velike svote novca za uredjenje prostora a imaju zelju i nameru da ambijent u kojem posluju ucine vizuelno lepsim, prijatnijim i atraktivnijim.
Logicno da uspesna firma nastoji da se tako predstavi i vizuelno, od samog ulaska u poslovni prostor.
I ma koliko ceo poslovni prostor bio lepo opremljen pazljivo odabranim namestajem i funkcinalnim elementima neophodnim za poslovanje, zidovi prostora su prilika da se ukupan ambijent estetski obogati i dodatno oplemeni.
Uobicajeni detalji kao sto su razne mape, dijagrami, skice, podsetnici i reklamni materijal, najcesce se mogu videti na zidovima firmi u kojima se ne obraca paznja na veoma vazan efekat kojim znalacki uredjen prostor utice na imidz firme.
Uspesne i, logicno, bogate firme angazuju proverene arhitekte, specijaliste za enterijer, ne retko i psihologe, kako bi uz njihovu pomoc svoj poslovni prostor uredili tako da ostavlja utisak uspesne firme, da bude vizuelno atraktivan i relaksirajuci za posetioce i istovremeno stimulativan i prijatan za zaposlene.

A pogresan ili los izbor bilo kakve, kvazi-umetnicke slike, moze da ostvari nezeljen efekat, ukazujuci na nedovoljno izgradjen ukus, neobrazovanost i neznanje, sto je svakako nepozeljan ishod, zacelo losiji i nepovoljniji rezultat nego da nije preduzeto nista. I ne treba zaboraviti da su utrosena znatna sredstva, uzalud.
Problem?
Ne.
Foto-Enterijer ima odlicno resenje za firme koje nisu dovoljno bogate da mogu da ulazu velike svote novca za uredjenje prostora a imaju zelju i nameru da ambijent u kojem posluju ucine vizuelno lepsim, prijatnijim i atraktivnijim.
Ukrasite zidove svog poslovnog prostora, kancelarija, sala za sastanke, hodnika, kvalitetnim autorskim fotografijama sa motivima iz Srbije.

Ovakvim izborom dobijate mogucnost cescih promena ambijenta jer su troskovi neuporedivo manji, skoro neznatni u poredjenu sa napred pomenutim resenjima. Istovremeno promovisete lepote nase zemlje i gradite specifican sopstveni poslovni identitet, imidz firme.
Za detaljnije informacije molimo posetite web-sajt:
Foto-enterijer, fotografije Srbije za poslovni prostor
ili posaljite e-mail odavde
Нема коментара:
Постави коментар